Financiranje nabave za dobičkonosen božični biznis

Ob zaključku leta nastopi čas za praznične nakupe, s tem pa veseli december tudi trgovcem ponuja obilo priložnosti za veselje. Prav v zadnjem mesecu leta se namreč opravi za kakšnih 15% letnega prometa, porast prodaje pa je občutiti že novembra. Financiranje nabave za božični biznis je zato smiselno dobro pripraviti!

Kako financirati širitev ponudbe in povečati praznično prodajo

Poslovni uspehi v decembru niso samoumevni. Trgovci morajo priložnost zgrabiti in izkoristiti, pri tem pa se na poti pojavijo tudi nekatere ovire, ki jih bo treba preskočiti. S širjenjem ponudbe in rastjo prodaje namreč najprej nastopijo dodatni stroški, ki jih je treba poravnati še preden dobimo sredstva od prodaje. Učinkovito financiranje nabave omogočajo prilagojene rešitve, kot je digitalna platforma quickpaid, s katerimi je možno v popolnosti izkoristiti decembrski potencial.

Optimizirajte ponudbo za praznični čas

Pri optimizaciji ponudbe v prazničnem času lahko pomaga statistika iz prejšnjih let. Nekateri izdelki so šli zelo dobro v promet, drugi so ostali neprodani. Nekateri so z visokimi maržami morda prinesli še posebej veliko dobička. S pomočjo teh informacij je možno optimizirati praznično ponudbo, da bo ta zagotovila kar najboljši učinek. Učinkovito financiranje  nabave pomaga pri oblikovanju idealne ponudbe za ta čas!

Ne pozabite na praznično dekoracijo, ki vzpodbudi praznično nakupovanje

Pri oblikovanju praznične ponudbe je gotovo ključnega pomena prav prezentacija. V tem času vsi trgovci predstavljajo posebne ponudbe in želijo drug drugega prekositi s predstavitvijo svojih glavnih prodajnih adutov. Razliko lahko naredimo le z zares posrečenimi učinki, ki bodo pritegnili pozornost nakupovalcev. Možnosti je veliko, od klasičnih prazničnih okraskov do sodobnih inovacij, ki lahko ustvarijo povsem edinstveno izkušnjo. Pomembno je predvsem to, da dekoracija ustvari prijetno in vabljivo okolje, ki bo spodbujalo prodajo.

Dekoracija prodajalne lahko vzame veliko časa ter zahteva tudi kar nekaj denarja. To je investicija, ki se lahko poplača z obrestmi, a projekta se je treba lotiti zelo premišljeno. Nič ni narobe s klasično praznično dekoracijo, s katero je možno kak evro tudi prihraniti, vedno pa je pametno okraske uskladiti s ponudbo. Prav tako ne gre pozabiti na dekoracijo samih izdelkov, predvsem na ponudbo darilnega pakiranja!

Manjša darila lahko ponudijo velik učinek

Manjša darila so zelo učinkovita pri pospeševanju prodaje. To so lahko brezplačni izdelki, ki jih kupci pridobijo ob nakupu ali že ob vstopu v prodajalno. Le redko kdo se bo po prejemu darilca ob vstopu v trgovino iz nje vrnil praznih rok, tako da je investicija v takšno promocijo vsekakor upravičena, če imamo seveda ustrezno financiranje nabave.

Nekoliko bolj zanesljiv izkoristek investicije ponujajo darila, ki jih pridobijo kupci ob nakupu. A s temi ciljamo le na kupce, ki so že odločeni, tako da učinek ne bo nujno boljši. Res pa je, da drobna pozornost lahko naredi veliko razliko, zadovoljni kupci bodo deležni lepe izkušnje in se bodo rade volje vračali. Tako bodo gotovo ponovno obiskali prodajalno, ko se bodo spomnili na kakšnega pozabljenega obdarovanca, pa tudi po praznikih bodo ostali zveste stranke.

Pri izbiri darilc je zelo veliko možnosti. Posebej posrečeni so manjši uporabni izdelki, ki jih je možno enostavno opremiti z nevsiljivim logotipom ali tržnim sporočilom. To so recimo božične voščilnice, ki jih bo rade volje uporabil vsak kupec, lahko pa ponudimo tudi kakšne kupone oziroma bone za popust.

V tržnih sporočilih izpostavite svoje adute in pospešite rast prodaje

V prazničnem času je treba tržna sporočila prilagoditi. Največ pozornosti si zaslužijo tisti izdelki, ki bodo šli sodeč po prodaji iz preteklih let najbolje v promet. Prav tako je smiselno ponudbo oblikovati na podlagi interesov ciljne publike. Kupci običajno izbirajo darila za prijatelje, za staro mamo, morda za najboljšo ženo na svetu – vse to so kategorije, ki jih je možno uporabiti za pospeševanje prodaje. Na ta način lahko tržna sporočila dosežejo prav tiste interesente, ki se bodo po največji verjetnosti odločili za nakup. Prav tako bo veliko bolj učinkovito trženje preko spleta ali drugih kanalov.

Financiranje nabave za dobičkonosen božični biznis

Vse to so dobre ideje, ki lahko močno pomagajo pri poslovanju v prazničnem času. A vse prilagoditve zahtevajo tudi nekaj denarja. Kako urediti kar najbolj učinkovito financiranje nabave v času, ki prinaša posebej visoke stroške? Pravo rešitev lahko ponudi spletna platforma quickpaid, preko katere je možno dobiti hitro financiranje za stroške poslovanja. Uporaba je enostavna – preko spletnega vmesnika posredujete račune, nato izberete še rok odplačila. Računi bodo plačani takoj, rok odplačila financiranja pa bo nastopil šele po tem, ko bo blagajna po prazničnih razprodajah spet polna denarja.

Pri praktično vsakem poslu je možno financiranje nabave poenostaviti na ta način. Tako pri prodaji izdelkov kot storitev v času prazničnih razprodaj ali drugih posebnih dogodkov pomaga quickpaid s hitrim financiranjem nabave in ugodnimi roki za odplačilo – na ta način je možno v popolnosti izkoristiti potencial prazničnega vzdušja!

Kontaktni obrazec

Dodatne informacije o varstvu podatkov so na voljo tukaj.

* Obvezna navedba